Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
toen de foto stukje voor stukje op mijn beeld kwam leek het eerst alsof de toren helemaal links over helde. toen ik dan weer onderin de bloembakken zag staan, kaarsrecht moest ik toch effe nadenken. Ben er inmiddels uit, volgens mij kunnen de bloembakken pas echt recht met de foto staan als je zelf evenwijdig staat met de gevel. (sla mij nu nie dood als ik er naast zit aub)
Verder staat het gebouw er erg helder op onder een erg mooie hemel en de bloemetjes maken het voor mij pas echt helemaal af.
Mooi belicht maar de compo kan m.i. wat beter. De vlaggenmasten staan er niet helemaal op.
Ook heb ik het niet zo voor half afgehakte gevels.
ben ik het helemaal mee eens.
Geef een overzicht, benoem die zo, en geef detailshots.
Dit gebouw staat niet en bevindt zich niet in een natuurlijke context.
En daar gaat het bij architectuur ook om
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
De prachtige architectuur van Brugge mooi vastgelegd
Rechts vindt ik het wel een beetje storend met een stukje van het beeld die er op staat.
Maar toch weeral een mooie plaat van je Noel!
ewel dat wou ik ook zeggen zie ...
die laatste centimeter aan de rechterzijde is er voor mij teveel aan, alsook die twee vlaggenmasten (kan je in ps toch laten verdwijnen he) en dan zie ik een heel mooie foto, met prachtige kleurensetting.
Comment