Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als leek te moeten kiezen tussen 1 & 2 is het moeilijk...
De eerste vind ik persoonlijk wat leuker aanvoelen gezien de gele vloed (voor een avondval)op het oude gebouw.
De tweede spreekt me evenzeer aan...
Verder vind ik het toch een mooie plaat: oud en nieuw samen met een tuin op de voorgrond.
Dus kijk ik ook uit wat bouk zou hebben gedaan
'k vind beide versies prachtig.
en zoals reeds meermaals gemeld: een knappe HDR toepassing, zoals HDR bedoeld is
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Bij de eerste heb je ook geen constructieve commentaar gegeven - zoals bij de tweede alleen 'geen goed gebruik gemaakt van de mogelijkheden'.
EDIT: Hola, niet helemaal goed gelezen - bij de eerste was het 'goed gebruik' Mea culpa!
Maar de vraag blijft:
Kan je dus even aangeven over welke andere mogelijkheden je het hebt en daarbij zeggen hoe Rémon daar gebruik had moeten van maken? Over welke mogelijkheden heb je het precies?
Ik vind ze allebei geslaagd.
Alleen het afsnijden van de voorgrond is niet helemaal perfect - maar je moet het doen met wat mogelijk is natuurlijk.
Bij de eerste kan er misschien nog een centimetertje af om de hoeken van die bak te vermijden, bij de tweede is het spijtig dat de poot van het bankje er niet nog net op staat. En die plant in het midden wringt ook een beetje.
Maar dat is natuurlijk detailkritiek - en doet niet af aan de kwaliteit.
Comment