Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Normandie... in HDR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Normandie... in HDR

    Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
    Voor de 1ste foto vidn ik de tomemapping "overdone" imho
    2 de mjaa..
    bij de 3de komt de hdr+toenmapping het beste tot zijn recht

    Dit is mijn persoonlijke mening en meningen kunnen nogal verschillen hé
    Allez voorruit ... ge heb al minstens één medestander die dezelfde mening is toegedaan.

    Slu !

    Tjerri

    Comment


    • #17
      Re: Normandie... in HDR

      Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
      Allez voorruit ... ge heb al minstens één medestander die dezelfde mening is toegedaan.

      Slu !

      Tjerri

      hehe,bedankt voor de reacties.
      website: www.stijnboelens.com

      Comment


      • #18
        Re: Normandie... in HDR

        Foto 1 lijkt een beetje alsof ie uit de film Beowulf komt, de kleuren roepen die herrinering bij mij op. Foto 3 is leuk gedaan en lijkt wel een geschilderd portret en foto 2 is ABSOLUUT de topper van je serie, prachtig landschap en bewerking dat je hier toont.
        Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
        Website : http://runaque.deviantart.com/

        Comment


        • #19
          Re: Normandie... in HDR

          Nummer 3 OK ... de rest vind ik over de HDR grens ... maar wie ben ik ???

          cheers

          Danny
          Kijk ook eens op TrappistBier Beleven : Aktief genieten van een Trappistbier

          Comment


          • #20
            Re: Normandie... in HDR

            Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
            De foto's zijn mooi maar de bewerking niet. Ik denk dat bij deze 3 foto's HDR overbodig is. Ik zou eerder voor een nostalgische bewerking gaan, aangezien het hier allemaal oude gebouwen zijn.

            Mvg, Jochen
            Hier ga ik ten volle mee akkoord. Bij de eerste twee zijn de kleuren niet meer mooi door de HDR-bewerking. In de tweede ook teveel CA-afwijking.

            Groeten,

            Mark
            http://markwijnants.zenfolio.com/
            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

            Comment


            • #21
              Re: Normandie... in HDR

              Totaal geen architertuurfoto's
              Geheel en al off topic.
              Dit zijn gewoon ansichtkaarten, vakantiekiekjes met een morbide en sombere look door de onnodige bewerking

              Dit is toch showcase Architectuur topic ?? niet ??
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

              Comment


              • #22
                Re: Normandie... in HDR

                Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                Totaal geen architertuurfoto's
                Geheel en al off topic.
                Dit zijn gewoon ansichtkaarten, vakantiekiekjes met een morbide en sombere look door de onnodige bewerking

                Dit is toch showcase Architectuur topic ?? niet ??
                eum,kijk,als je dat geen architectuur noemt...wat is het dan. en morbide...hehe calibreer je scherm eens
                morbide ziet er anders uit .
                website: www.stijnboelens.com

                Comment


                • #23
                  Re: Normandie... in HDR

                  Ik ga niet akkoord dat dit geen showcase waardig is hoor.

                  De derde is zeker en vast een zeer mooie foto met geslaagd HDR.

                  Voor de andere foto's, het geeft een plezant sprookjessfeertje.
                  Het zijn geen reële beelden, maar is een sprookje dat wel?

                  Ik zou toch wel van de eerste een gewone bewerkte foto willen zien

                  toch mooie fotos hoor
                  www.carlwouters.com

                  Comment


                  • #24
                    Re: Normandie... in HDR

                    Oorspronkelijk geplaatst door Carlw Bekijk bericht
                    Ik ga niet akkoord dat dit geen showcase waardig is hoor.

                    De derde is zeker en vast een zeer mooie foto met geslaagd HDR.

                    Voor de andere foto's, het geeft een plezant sprookjessfeertje.
                    Het zijn geen reële beelden, maar is een sprookje dat wel?

                    Ik zou toch wel van de eerste een gewone bewerkte foto willen zien

                    toch mooie fotos hoor
                    naja,smaak is verschillend.ik maak mij dan ook totaal geen zorgen van mensen die dit niet showcasewaardig vinden. heb hier imo al véél slechter gezien,en meestal van die...
                    mijn bedoeling is dan ook niet om iets zo reeel mogelijk af te beelden.

                    btw,als je mensen hun signature leest weet je al hoe ze denken,hihi
                    website: www.stijnboelens.com

                    Comment

                    Working...
                    X