Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wel, wel, wel: drie klasseplaten
Dankzij het scherpe oog van de fotograaf hebben deze architecturale creaties
een gedaanteverwisseling ondergaan; het zijn abstracte beelden geworden.
Normaal is een architecturale creatie het eindresultaat van een embryonaal idee.
Hier keren we terug naar het embryo. ( oftewel de eerste minimalistische schetsen van de
architect ) Mooi zo!!!
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Ze zijn weer buitengewoon knap maar de vignettering maakt ze net iets te duister, ik zou het iets subtieler toepassen. Toch telkens bijzonder hoe je er weer buitengewone beelden van weet te maken.
Wel, wel, wel: drie klasseplaten
Dankzij het scherpe oog van de fotograaf hebben deze architecturale creaties
een gedaanteverwisseling ondergaan; het zijn abstracte beelden geworden.
Normaal is een architecturale creatie het eindresultaat van een embryonaal idee.
Hier keren we terug naar het embryo. ( oftewel de eerste minimalistische schetsen van de
architect ) Mooi zo!!!
je haalt me de woorden uit de mond.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Ze zijn weer buitengewoon knap maar de vignettering maakt ze net iets te duister, ik zou het iets subtieler toepassen. Toch telkens bijzonder hoe je er weer buitengewone beelden van weet te maken.
Comment