Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ben geheel weg van 2 welke wordt ondersteund door 1
mooie architectuur of niet is hier niet de topic.
Topic is architectuur.
Wat je inherent bedoeld is de bedroefde gevoelens die ik krijg als je ziet hoe wij onze mooie kusten toch zo erg hebben gemarteld met commercieel uitbuitend, verslijtend, wegwerpend winstbejag.
Goede platen
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
ik vind de foto's allebei heel mooi
Wat ik mij afvraag bij de 1ste : is dit een gestitched panorama of heb je gebruik gemaakt van een extreme wideanglelens en de onderkant gecropt ? Gewoon uit curieusheid.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
ik vind de foto's allebei heel mooi
Wat ik mij afvraag bij de 1ste : is dit een gestitched panorama of heb je gebruik gemaakt van een extreme wideanglelens en de onderkant gecropt ? Gewoon uit curieusheid.
Bedankt voor de commentaren.
Het is inderdaad getrokken vanaf een boot en het is een panorama van 2 foto's.
Bij de eerste mooie, heldere kleuren van deze panorama De tweede zou mooier zijn als je de gebouwen in de schaduw links, een deel van de lucht en een klein stukje voorgrond wegcropt.
Bij de eerste mooie, heldere kleuren van deze panorama De tweede zou mooier zijn als je de gebouwen in de schaduw links, een deel van de lucht en een klein stukje voorgrond wegcropt.
Mvg, Jochen
Voor de tweede krijg je dan zoiets. (is geen crop maar wel degelijk een andere foto)
Maar zelf heb ik een voorkeur voor de brede versie en daarom dat ik die ook geplaatst heb.
Comment