Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Niet mijn smaak, maar wat een goed gemaakte plaat
Scherp. goede positie en totale abstractie in architectuur
.
Mijn vrouw is hier helemaal weg van, dus zal ik meer zeker goed beoordelen.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Dat had ik eerst ook gedaan, maar vond de foto dan té abstract. Dan heb je helemaal geen 'houvast' meer, als je begrijpt wat ik bedoel.
Toch bedankt voor jullie mening. Ik heb de gecropte versie er ook maar even bijgezet.
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Dat had ik eerst ook gedaan, maar vond de foto dan té abstract. Dan heb je helemaal geen 'houvast' meer, als je begrijpt wat ik bedoel.
Toch bedankt voor jullie mening. Ik heb de gecropte versie er ook maar even bijgezet.
Ik deel jouw mening, in foto twee heb je een abstract en daar is het hier niet het juiste forum voor.
Goed gezien om die houvast te bewaren
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment