Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Twee is geweldig
Een vind ik te donker omdat ik het gebouw erg goed ken.
Maar Ik snap heel erg goed waarom je dit zo gedaan hebt.
Hierdoor popt dat plafond echt.
Goed gezien, en een klein truucje wat ik goed weet te waarderen.
Mooi weergegeven.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Ben het eens met Ireneas, al weet ik spijtig genoeg niet welk trucje hebt toegepast om tot dit mooie resultaat te komen?
Je hebt hem simpelweg wat donkerder gezet toen je kleurverzadiging toepaste ?????
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Je kan dit ook bereiken door spotmeting toe te passen. Gezien de koepel extra-hel is en de omgeving heel duister krijg je feitelijk een soort onderbelichting. Daarna wat schuiven in contrast en belichting.
Let op, gezien het grote lichtverschil is het niet makkelijk een evenwicht te vinden. SPotmeting heeft onderbelichting, andere metingen geven dan vaan overbelichting in de koepel.
Comment