Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In de jaren 60 van de vorige eeuw was België nog streng katholiek. Een jonge weduwe die de pastoor wist te verleiden zal zeker tot geruchten gegeven hebben, zeker nadat zij het kind vermoorde...
Dit zijn echt magnifieke foto's die prachtig bewerkt zijn.
Veel mensen zullen dit erover vinden en zeggen dat dit niets met fotografie te maken heeft, ik vind dit echter
Wim
Veel mensen zullen dit erover vinden en zeggen dat dit niets met fotografie te maken heeft
Hoezo? Dit heeft net alles met goede fotografie te maken. Onderwerp en compositie spreken me wel aan. Alleen vind ik de bewerkingen niet zo smaakvol. (Combinatie van kleur en zwartwit) Dat is een te vermijden effect achteraf.
Wie weet de Villa St-Marie zijn?
Weet iemand de juiste locatie zijn?
Alvast bedankt.
Je bent niet alleen die dat wil weten Maar over deze wordt zeer geheimzinnig gedaan. Ondanks dit verdwijnen er toch meer en meer spullen van deze locatie
Mijn vrees is dan ook dat er niks meer zal zijn om vast te leggen tegen dat ik deze heb gevonden. Of er moest een goede ziel zijn die ons verder wilt helpen
Comment