Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ondanks natuurlijk vuurwerk (bliksem en donder) gisterenavond toch afgezakt naar Ieper voor het vuurwerk. T'is een landschap maar gelet op de Lakenhallen, St Maartenkathedraal en Menenpoort toch bij architectuur geplaatst. devid
respect
meer kan ik daar niet op zeggen
deze zijn gewoon helemaal nja perfect(al mag ik dat niet te gauw zeggen)
toch een klein puntje dan: ik vind persoonlijk dat er bij de laatste iets meer weerspiegeling van het water opkon...(maar als ik het goed zie is de plas niet groter dan dat)
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Dit kan geen toeval zijn! Hiervoor moet je de stad en het vuurwerk verdomd goed kennen om jezelf net op deze (2?) verschillende plaatsen te positioneren om te fotograferen. Was het hard "crossen" tussen de shots om op tijd te zijn of viel dat nog mee?
Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
Wow
Recht de Hof in die handel!!!
Ben ook benieuwd naar exif?
iso 100 , f9 , 30s en 165mm voor de eerste en tweede 105 mm met 70-300 VR, derde op 17 mm met sigma 10-20mm en natuurlijk allen met statief
@ Purlut, foto's van de lakenhallen zijn gemaakt vanop de vestingen dus net naast de Menenpoort (linkerkant) dus op een goeie 100 meter van de derde.
@Robo, ik ken inderdaad de stad een beetje alsook het vuurwerk (van de jaren voorheen) en ook de windrichting moet je vooraf kennen want anders trek je enkel na enkele knallen enkel rook. Maar ook een halfuurtje voorbereiden , plaatsjes innemen.
Comment