![](http://i37.tinypic.com/20fdgu0.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
trap
Collapse
X
-
-
Re: trap
Oorspronkelijk geplaatst door moja Bekijk berichtIk vind het een héél geslaagde foto , waar ook veel werk in steekt om tot dat resultaat te komen.
Alleen een klein foutje en dat is de weerspiegeling van de poort op de trap ,deze is niet juist, de spiegeling moest horizontaal gedraaid zijn.
Mooie bewerking en kleuren.
GrtzIf it doesn't break you, it makes you stronger!!
Comment
-
Er zit wat in maar dit een "mooie bewerking" noemen is stroop smeren, daar heeft niemand wat aan. De collage is goed qua gekozen elementen maar slecht qua uitvoering. De "weerspiegeling" van de boog in de trap is overbodig en maakt het beeld onduidelijk. Het perspectief van de trap naar je "kapelletje" is wel geslaagd maar waarom laat je de lucht doorschijnen? Deze transparantie maakt het geheel ook niet meer zo duidelijk. Even Photoshoppen en je krijgt, met dezelfde ingrediënten, een helder en duidelijk beeldFuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wanda Bekijk berichtdat het lelijk is jou persoonlijke smaak
dat het niets met fotografie te maken heeft zou ik niet durven zeggen - de beste stuurlui
staan altijd aan wal
ieder zijn eigen smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robo Bekijk berichtEr zit wat in maar dit een "mooie bewerking" noemen is stroop smeren, daar heeft niemand wat aan. De collage is goed qua gekozen elementen maar slecht qua uitvoering. De "weerspiegeling" van de boog in de trap is overbodig en maakt het beeld onduidelijk. Het perspectief van de trap naar je "kapelletje" is wel geslaagd maar waarom laat je de lucht doorschijnen? Deze transparantie maakt het geheel ook niet meer zo duidelijk. Even Photoshoppen en je krijgt, met dezelfde ingrediënten, een helder en duidelijk beeld
Laat dan maar eens zien hoe het moet
Ik leer graag bijde gustibus non est disputandum
Comment
-
-
We zitten hier op een dunne lijn tussen fotografie en wat de Engelsen "imageing" noemen, en korter bij het laatste imho. Misschien moeten we daar toch wel eens een nieuw forum voor introduceren. Terug on topic: ik kan deze "image" best smakenKnap gedaan; ik zou zeggen: verder gaan met experimenteren!
Comment
Comment