![](http://i35.tinypic.com/sgpoir.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brussel-Noord
Collapse
X
-
-
Re: Brussel-Noord
This is what I like!
Haarscherp, schemerdonker, moderne architectuur... big city life!
Wat me wel opvalt is de verbindingskoker helemaal rechts in beeld. Waar gaat die nog heen?
De herhaling van de drie zwarte blokken is heel mooi. Vooral de voorste met de strakke stroken verlichting. Vraag me af wat 't zou doen met de compo als die kraan links er nog net af was geknipt. Maar zo heeft 't ook nog iets: de stad gaat verder dan dit plaatje alleen!
Grtz,
PalladioYou're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk berichtWat me wel opvalt is de verbindingskoker helemaal rechts in beeld. Waar gaat die nog heen?
Grtz,
Palladio
De koker (of brug) verbindt de twee torens.
Ik kon gezien mijn standpunt de tweede toren niet in beeld brengen, jammer want iets verder naar rechts staat een nieuwe toren die s'avonds computergestuurd verlicht wordt in alle kleuren van de regenboog.
De nieuwe toren staat nu waar vroeger de Martini-toren stond (vroeger eerste Brusselse wolkenkrabber).
Ik wil graag terug gaan naar die plek tijdens de kantooruren wanneer alle gebouwen verlicht zijn, denk in de winter wanneer het vroeg donker is. Maar ik ga niet graag alleen! Is namelijk niet zo'n veilige buurt!
groeten RémonGroeten Sensor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtprachtige foto, haarscherp en in de blauwe minutenik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk berichtIk haat deze foto's gewoon om het feit dat ik momenteel een tijdje vastzit in 1 van die buildings daar op die foto
maar fototechnisch een mooi plaatjehttp://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk berichtIk werk al sinds 1996 in één van de Belgacom Torens en haat deze foto zeker niet. Gewoon omdat het een zeer goede is. Alleen spijtig dat de doorgang van de twee Belgacom Towers er niet volledig opstaat.
groetjes RémonGroeten Sensor
Comment
-
Mooie opname, love it!
Comment
Comment