Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik zou hem ook graag in kleur zien. hdr en dan naar Z/W lijkt me geen goed idee
misschien die linkerkant nog een tikje duwen, lijkt iets te hellen naar rechts
Kun je ook aangeven waarom je dit geen goed idee lijkt ?
Ik vind het zowieso wel eens leuk om af en toe te expirimenteren.
Heb wel geprobeerd het gebouw zo recht mogelijk te zetten. Heb op diverse punten mijn meetlat in PS gebruikt , en op een of andere manier kreeg ik hem niet rechter als nu.
Kun je ook aangeven waarom je dit geen goed idee lijkt ?
Omdat (goede) zwartwitfotografie onderandere zijn sterkte haalt door contrasten, licht en schaduw met andere woorden. En door een hdr-bewerking druk je je contrast (meestal) samen en krijg je bijgevolg een "platter" beeld, zeker in zwartwit. Bij deze sluit ik me qua mening bij Control-Z aan. Let wel op het woord meestal in zijn uitspraak
Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
Comment