Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap, ik werk in eentje van die glasbakken. Tijdens één van mijn middagwandelingen heb ik ook al het idee gehad daarvan wat foto's te maken. Ga is zeker doen.
Deze zijn waarschijnlijk genomen tijdens een donkerde dag (normaal zeker nu in Belgie), daardoor dat ze volgens mijn mening wat doker uitvallen.
Bij de tweede trekt het orange direct mijn aandacht en niet de gebouwen.
De derde vind ik een zeer goede.
Knap, ik werk in eentje van die glasbakken. Tijdens één van mijn middagwandelingen heb ik ook al het idee gehad daarvan wat foto's te maken. Ga is zeker doen.
Misschien moeten we eens samen gaan want ik voelde me daar niet echt op mijn gemak in dat parkje achter de laatste toren in opbouw.
Trouwens ook een mooie locatie achter de torenwijk maar gevaarlijk vrees ik
Zalige reeks!
Foto 1 is een mooi overzichtsbeeld. En dat licht (dat zo van onder begint) in het linkse hoge gebouw maakt het af!
Bij de tweede is dat oranje (wat het ook is) een mooie meerwaarde!
Ten slotte foto 3, dat is leuk gezien.
Ik vraag me ook af hoe het zou zijn moest je een nog dieper standpunt hebben!
Mooie reeks!
Foto 2 is voor mij de mindere omdat die orange dingen te veel aandacht vragen tegenover de gebouwen.
Foto 1 steekt er bovenuit alleen is het enorm spijtig dat net het puntje bovenaan van het gebouw ontbreekt anders was deze af. Althans dat is mijn mening toch ;-)
Comment