Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Te donker is ie zeker niet, er is overal detail te zien.
Ik zou hem bovenaan wat croppen want het plafond neemt teveel van de aandacht weg.
Nu lijkt het plafond bijna op uw hoofd te vallen, en ik zou de trap rechts ook durven wegcroppen. Er is gewoon teveel info op één foto en niet echt een aandachtstrekker. Ik hoop wel dat je een leuke vakantie hebt gehad
of ik mis iets (wat best mogelijk is), of ik snap niet echt wat deze foto in showcase doet ?
Ik blijf zoeken naar een aandachtspunt maar kan er geen vinden... blijk dan uiteindelijk staren op het dak van de boot (dat dan ook 2/3 van de foto uitmaakt)
best ok als vakantiekiekje, maar verder doet hij me weinig.
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
tis zeker niet het dak van de boot hoor, die was nog twee verdiepingen hoger.
misschien staat er niet echt een aandachtspunt op maar juist vele, voor iedere kijker een punt.
wat deze opname in Showcase doet: zelf vind ik het een goede opname.
grt,bouk.
Comment