Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij heeft Enfuse in de meeste gevallen de voorkeur. HDR is leuk en geeft knappe effecten, maar persoonlijk heb ik liever een foto die er natuurlijk uitziet en daar scoort Enfuse voor mij op alle vlakken beter. Mits wat photoshop werk is een Enfuse beeld volgens mij overigens om te vormen tot een HDR-achtig effect, maar de technieken zijn natuurlijk anders.
Dit geval illustreert voor wat mij betreft duidelijk dat Enfuse een meer natuurlijk beeld kan opleveren. Bij andere voorbeelden die je eerder postte ging de algemene voorkeur uit naar de HDR versie, maar daar was het een effect-beeld en gaf jouw persoonlijke superieure HDR afwerkingstechniek m.i. de doorslag.
Hoe dan ook goed bezig!!
Wim
Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)
Comment