Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Prachtig vastgelegd, mooi met die kleuren als contrast tov de wolken
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Lijkt me een mooi gebouw om te fotograferen met al die ramen en kleuren.
Echter vind ik de compositie wat saai, en bevat de foto erg veel ruis. Is dit een Photomatix HDR misschien?
Ruis zou dat niet mogen zijn...
foto is gemaakt met ISO 100 en zòò warm was het nu ook weer niet waardoor er zoveel ruis zou ontstaan
denk eerder dat het de resolutie is die je begint te zien door de verkleining van het beeld.
Het is geen HDR, en zijn ook geen meerdere beelden met verschillende belichting ineen geschilderd (wat ik achteraf gezien beter wel gedaan had)
Op het eerste zicht een wow foto, mede door het gebruik van de kleuren . op het tweede zicht verdwijnt dit gevoel door de onverzorgde compo . Er zijn zoveel lijnen in deze foto, maar geen één heeft een vertrek of eindpunt welke de compo boeiend kan maken. En tot slot die auto's.... Jammer,
Comment