Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Qua belichting en scherpte zit te foto wel goed, maar ik denk dat de foto interessanter werd als je een stap of 2 naar rechts gedaan had. Zodat je zou kunnen zien wat er buiten was.
Nu is het gewoon een deur... niets speciaals dus.
Oorspronkelijk geplaatst door rvandenackerBekijk bericht
Qua belichting en scherpte zit te foto wel goed, maar ik denk dat de foto interessanter werd als je een stap of 2 naar rechts gedaan had. Zodat je zou kunnen zien wat er buiten was.
Nu is het gewoon een deur... niets speciaals dus.
Buiten keek je gewoon op een muur, en was het volle bak zon, dus dat heb ik doelbewust buiten beeld gehouden.
Ik heb speciaal de deur zo beeldvullend gebracht om de nadruk te leggen op de traditionele manier hoe deze gemaakt werd en werkt (wat blijkbaar niemand opmerkt). Namelijk de gigantische "zwaluwstaarten", het gebrek aan scharnieren, direct vastgemaakt aan een vertikale paal die past in een uitholling boven- en onderaan en zo pivoteert om zijn as.
beeldbank www.arterra.be
persoonlijke site www.wildeyes.be Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.
Oorspronkelijk geplaatst door Photophil (De)Bekijk bericht
Buiten keek je gewoon op een muur, en was het volle bak zon, dus dat heb ik doelbewust buiten beeld gehouden.
Ik heb speciaal de deur zo beeldvullend gebracht om de nadruk te leggen op de traditionele manier hoe deze gemaakt werd en werkt (wat blijkbaar niemand opmerkt). Namelijk de gigantische "zwaluwstaarten", het gebrek aan scharnieren, direct vastgemaakt aan een vertikale paal die past in een uitholling boven- en onderaan en zo pivoteert om zijn as.
En als je nu de foto van buiten trekt. Zodat je kan zien wat er binnen is?
Begrijp me nu niet verkeerd, want je onderwerp is nog altijd je onderwerp dan hé! Samen met die traditionele wijze (hoe ze is gemaakt en werkt).
Maar anders denk ik dat je wat meer hebt om naar te kijken.
Wil je anders toch dit standpunt houden, dan zou ik eerder lager gaan en wat naar achter.
Oorspronkelijk geplaatst door rvandenackerBekijk bericht
En als je nu de foto van buiten trekt. Zodat je kan zien wat er binnen is?
Begrijp me nu niet verkeerd, want je onderwerp is nog altijd je onderwerp dan hé! Samen met die traditionele wijze (hoe ze is gemaakt en werkt).
Maar anders denk ik dat je wat meer hebt om naar te kijken.
Grtz
Het probleem was dat het buiten volle zon was en binnen pikdonker. Dat schuurtje stond ook helemaal leeg en daarenboven was ik mijn flitser vergeten om alles mooi uit te lichten. Met andere woorden, er viel buiten die deur niets in beeld te brengen .
Persoonlijk denk ik ook dat, als je er nog meerdere elementen aan toevoegt, de nadruk op de bouw van de deur helemaal verdwijnt.
beeldbank www.arterra.be
persoonlijke site www.wildeyes.be Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.
Oorspronkelijk geplaatst door Photophil (De)Bekijk bericht
Het probleem was dat het buiten volle zon was en binnen pikdonker. Dat schuurtje stond ook helemaal leeg en daarenboven was ik mijn flitser vergeten om alles mooi uit te lichten. Met andere woorden, er viel buiten die deur niets in beeld te brengen .
Persoonlijk denk ik ook dat, als je er nog meerdere elementen aan toevoegt, de nadruk op de bouw van de deur helemaal verdwijnt.
Dat gebeurt niet als je ervoor zorgt dat de mensen naar je onderwerp getrokken worden. Wanneer de rest wat donkerder is en de deur er echt uitspringt, zal niemand de deur niet zien!
Comment