Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bedankt voor alle positieve reacties
Ik hoop in de toekomst nog van deze foto's hier te kunnen zetten
Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM
Zeer strak, verbazend mooi vind ik.
van jaloezie.
Is er HDR op toegepast? Of andere bewerking? Of zijn ze zo uit toestel gekomen? Prachtige kleuren en ideaal contrast. Pet af
Mogen wij ook iets weten over de instellingen? 'k Ben nieuwsgierig eh
Zeer strak, verbazend mooi vind ik.
van jaloezie.
Is er HDR op toegepast? Of andere bewerking? Of zijn ze zo uit toestel gekomen? Prachtige kleuren en ideaal contrast. Pet af
Mogen wij ook iets weten over de instellingen? 'k Ben nieuwsgierig eh
Hier is geen HDR op toegepast. Bij de eerste enkel de highlights 10% verminderd omdat er overbelichting was op de onderste leuning. Het zwart een beetje omhoog getrokken en het wit een beetje minder. Dit voor een mooier contrast. Bij de tweede zijn enkel de highlights 10% opgetrokken en verder niets.
Beide foto's zijn met mijn kitlens getrokken (EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS)
Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM
Enig idee of die brug recent gebouwd is ?
Ik ben daar een jaar of 5 geleden gepasseerd toen er een grote rommelmarkt was en kan me echt niet herinneren dat die brug er stond ?
Enig idee of die brug recent gebouwd is ?
Ik ben daar een jaar of 5 geleden gepasseerd toen er een grote rommelmarkt was en kan me echt niet herinneren dat die brug er stond ?
Ik denk dat ze volledig afgewerkt was in juni 2005, zo heb ik toch juist kunnen vinden op het internet
Zijn inderdaad twee prachtige foto's.
Ken deze brug, kom er regelmatig met de fiets.
Wist niet dat deze zo mooi verlicht was bij nacht.
Wetende dat deze foto's gemaakt zijn met de kitlens 18-55, geeft nogmaals weer dat het niet altijd superdure objectieven moeten zijn waarmee men mooie foto's kan maken.
Comment