Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste en tweede zeer mooi standpunt, zeer mooi belicht.
Derde vind ik iets minder, samen maakt het alsnog
Ik ben drie jaar geleden voor een week naar Valencia geweest, maar jammer genoeg stond dit toen nog allemaal in de steigers:
Bij het bekijken van deze prachtplaten heb ik zin om er weer eens naar toe te gaan
Wauw echt bedankt voor jullie reacties, dat doet me deugd!
En @ Sensor: Zeker de moeite om eens terug te gaan. Ik heb maar €90 betaald voor de Ryanairvlucht . Maar best nog even wachten, want als je goed kijkt op de panorama zijn ze de brug en nog een gebouw er naast aan het afwerken. Ook zijn ze bezig met een metrolijn er naartoe te bouwen. Dus wacht mss nog een jaartje en dan is het perfect denk ik.
Groetjes wann3s
Over een dikke week vertrek ik naar Spanje (Granada - Calpe). Onze vlucht terug naar huis vertrekt vanuit Valencia (met vueling ...). Misschien moet ik toch even de tijd nemen om daar ook wat rond te wandelen
Met alle respect ma vind enkel de pano een echt goede foto.
De eerste en laatste zijn qua compo vrij recht toe , recht aan.
Bij moderne strakke architectuur mag het mijn inziens wat abstracter
zonder daarbij te overdrijven (persoonlijke smaak natuurlijk ).
Bij foto 3 is de beplanting rechts ook nogal storend.
Ja Woolfie, zeker doen. Met de metro vanuit de luchthaven is het tot aan het dichtsbijzijnde metrostation een 20 min. denk ik en dan nog 20min. te voet.
Anders kan je altijd een taxi nemen, die zijn niet zo duur en dan ben je er veel sneller(zoals ze daar toch rijden). Is iets van 10km.
Groetjes wann3s
Comment