...in Sint-Petersburg.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
End of day
Collapse
X
-
-
Re: End of day
mooie sfeerplaat, knappe belichting
Verklap je eens de exif ? Ik vermoed dat deze, zo te zien aan het gladde wateroppervlak, ook genomen is met een NDfilter om een extra lange sluitertijd mogelijk te maken."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtmooie sfeerplaat, knappe belichting
Verklap je eens de exif ? Ik vermoed dat deze, zo te zien aan het gladde wateroppervlak, ook genomen is met een NDfilter om een extra lange sluitertijd mogelijk te maken.
Diafragma: f/22
Sluitertijd: 35sec
Comment
-
Een héle mooie!
Grtz,Fabienne
Ga in je werk op, niet eraan ten onder.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtpraaaachtige foto, mooie kleuren en compoNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Mooie foto, goeie kleuren, goeie compo en veel sfeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtMooie foto, goeie kleuren, goeie compo en veel sfeer.
De ND filter had je hier wel niet echt nodig gehad vermoed ik om een even mooi effect te bekomen, maar dit doet zeker geen afbraak aan een geweldige foto als deze
Comment
-
Comment