Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooie foto maar toch denk ik bij dergelijke foto's steeds: is dit niet te veel "kunst van een ander"? Hier mis ik ook wat eigen inbreng van de fotograaf, sorry.
Mooie foto maar toch denk ik bij dergelijke foto's steeds: is dit niet te veel "kunst van een ander"? Hier mis ik ook wat eigen inbreng van de fotograaf, sorry.
Niet akkoord !!! Dit maakt de foto juist speciaal en mooi. Het kunstwerk spat uit de foto hierdoor, geweldig... Een foto die ik de moeite vind om langer naar te kijken
Daar ben ik het mee eens.
Als het mijn foto was, dan sneed ik 'm nét boven de rechterschouder van het beeld af. Met alleen hals en hoofd vind ik de foto mooier.
Ik vind het niet goed, maar super goed. Super, ik wil zelfs niet weten waarom
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Comment