Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rome

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rome

Foto's zijn gemaakt met een compactcamera Konica KD-510z tijdens een werkbezoek in Rome twee jaar geleden.
    Bij de derde foto had ik graag wat langzamere sluitertijd gehad, maar wat ik ook probeerde het lukte toen niet.
    mvg
    antoine200

Re: Rome

mooie reeks
    Groetjes Vicky

Comment

Nette, typische toeristenplaatjes. Maar in Rome zijn toch interessantere beelden te maken?

Comment

Mooie postkaartjes!

Grtz,Fabienne
        Luisteren kan zoveel zeggen.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Nette, typische toeristenplaatjes. Maar in Rome zijn toch interessantere beelden te maken?

Dat klopt maar niet tijdens een werk bezoek.
          Als ik daar speciaal heen ga om foto's te maken dan kom ik ook met andere opnames thuis.
          Er zijn er echter die met hun prof app. die toeristische plaatjes niet een kunnen maken.
          Met deze foto's heb ik alleen laten zien dat je geen dure DLSR moet hebben om goede foto's te maken. Ik hoop hier dan ook die mensen die geen geld hebben om een dure DSLR camera te kopen te overtuigen dat je ook kunt genieten van foto's uit een goedkopere camera.

Persoonlijke smaken verschillen gelukkig want anders zagen we nooit toeristische plaatjes en dan wisten we ook niet waar we op vakantie moesten gaan.
          Dus voor mij een grote dank aan die toeristen.

Ik ben overigens nog steeds aan wachten op jouw eerste foto op BD, mag ook gerust een toeristischplaatje zijn.
          mvg
          antoine200
          Last edited by antoine200; 30 maart 2008, 19:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F@bke Bekijk bericht
            Mooie postkaartjes!

Grtz,Fabienne
            Luisteren kan zoveel zeggen.
            yep ik volg
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

Comment

Mooie scherpte en licht Egale belichting, knap

Comment

Een leuke herinnering!

Comment

mooie reeks met serene kleuren.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hele verzorgde reeks met mooie compo's.
                    Knap
                    Mvg Tim

Comment

de eerste en de derde kunnen me meer dan bekoren
                      vooral de eerste.

Comment

Ik vind dit een schitterende reeks.
                        Laat het dan al zgn."toeristenplaatjes" zijn, dat kan stoort toch niet! Ze zijn gewoon goed en bijzonder mooi van kleur.
                        En het is toch fijn dat je op een werkbezoek nog even de kans hebt om zo'n mooie plekken te bezoeken en nog een paar foto's te maken.
                        groetjes, Gebba
                        Fotograferen is blijven leren!

Comment

Prachtige reeks.
                          Ik heb zelf ook ruim twee jaar met "maar" een Canon Powershot gewerkt (en ik zal hem nog steeds blijven gebruiken). Heel mooi dat je een lans wil breken voor de "goedkope fotografie" en dan heb ik het niet over de persoon achter het toestel, noch over het resultaat, maar over het toestel zelf natuurlijk.
                          SITE: http://www.xraypictures.be
                          FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xray Bekijk bericht
                            Prachtige reeks.
                            Ik heb zelf ook ruim twee jaar met "maar" een Canon Powershot gewerkt (en ik zal hem nog steeds blijven gebruiken). Heel mooi dat je een lans wil breken voor de "goedkope fotografie" en dan heb ik het niet over de persoon achter het toestel, noch over het resultaat, maar over het toestel zelf natuurlijk.
                            Dank je.
                            Ik hoop dat iedereen met een compact dit ook zo ziet.
                            Het belangrijkste aan fotograferen is dat je er zelf van geniet.
                            Ik zie vaak mensen met een compact staan en dan is het klik kijken, klik kijken, klik en nog eens kijken en dan op naar de volgende locatie.
                            Wanneer je de basiskennis van de fotografie eigen maakt en je weet de mogelijkheden van je camera dan maak je ook met een compact echt mooie foto's.
                            Bij foto 3 had ik graag wat langzamere sluitertijd gehad, zodat het water niet zo bevroren was. Ik kreeg dit op dat moment niet voor elkaar. Dit is dan een beperking op dat moment die je hebt met de compact. Het maakt de foto daardoor niet slechter hij had wel beter gekund.
                            Persoonlijke smaken verschillen, zo ook in de fotografie, en dat is toch juist het mooiste van ons leven.
                            mvg
                            antoine200
                            Last edited by antoine200; 2 april 2008, 10:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                              Dank je.
                              Ik hoop dat iedereen met een compact dit ook zo ziet.
                              Het belangrijkste aan fotograferen is dat je er zelf van geniet.
                              Ik zie vaak mensen met een compact staan en dan is het klik kijken, klik kijken, klik en nog eens kijken en dan op naar de volgende locatie.
                              Wanneer je de basiskennis van de fotografie eigen maakt en je weet de mogelijkheden van je camera dan maak je ook met een compact echt mooie foto's.
                              Bij foto 3 had ik graag wat langzamere sluitertijd gehad, zodat het water niet zo bevroren was. Ik kreeg dit op dat moment niet voor elkaar. Dit is dan een beperking op dat moment die je hebt met de compact. Het maakt de foto daardoor niet slechter hij had wel beter gekund.
                              Persoonlijke smaken verschillen, zo ook in de fotografie, en dat is toch juist het mooiste van ons leven.
                              mvg
                              antoine200

Dat is heel zeker zo. Ik ben met mijn compact in twee jaar tijd toch 6 keer in de HOF gekomen. Dat is geen referentie op zich maar toch het bewijs dat je geen supermateriaal nodig hebt om mooie en gewaardeerde foto's te nemen. Ik heb nu een reflex maar durf zeker niet te zeggen dat ik betere foto's zal nemen, ik heb hooguit wat meer technische flexibiliteit. Dit gezegd zijnde, laten we nu maar weer op de on-topic reacties wachten
                              SITE: http://www.xraypictures.be
                              FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Working...
                              X