Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik denk persoonlijk dat deze lucht zo de bedoeling was en dat de kleur is eruit gehaald is om zo dit efect te bekomen wat ik persoonlijk wel geslaagd vind
de foto krijgt zo een spooky look.
ik vind dat je in je opzet geslaagd bent
Dat heb je nu eenmaal als je HDR onvoldoende onder de knie hebt bedoel je.
In deze opname zie je trouwens dat de wolken er dubbel op staan. Dat hoort toch niet. Ofwel zijn de opnamen met te veel tussentijd genomen ofwel gingen de wolken te snel voorbij.
Bij een goede HDR zie je niet of nauwelijks dat het een HDR is.
wat ik jammer begin te vinden op dit forum is dat er meer en meer mensen alleen maar negatieve reactie's geven ipv opbouwende kretiek.
Ik weet dat in showcase strenger beoordeeld word MAAR......sorry control-Z maar ik ben eens op zoek gegaan en ik kan in de eerst 10 berichten die ik van jou tegenkwam niet een positieve reactie vinden
ik vind niet een foto van jou en jij bent hier degene die ieders foto afbreekt.
ik zeg niet dat jij géén mooi foto's kan maken, maar bewijzen daarvan vind ik hier alleszind niet !!!
dit soort zaken vind ik jammer en ik weet van verschillende anderen dat zij zich hieraan ook ergeren.
ik deel de zelfde meening.
ik heb zelf ook nog nooit een foto geplaatst en dat komt dus door dit soort berichten.
voorlopig houd ik mij dus ook op de achtergrond en wacht nog even rustig af en kijk de kat uit de boom.
Comment