Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emile Braunplein te Gent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Emile Braunplein te Gent

© Rigobert VDB 2008
    Canikon 40D - D200, D300

Re: Emile Braunplein te Gent

De beelden komen mooi los van de achtergrond. Goed belicht en mooi scherp.
    Ook de compo vind ik heel goed. Kortom, uitstekende foto.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

zat gisteren nog naar een eigen opname te kijken van deze locatie, deze hier getuigt van fotografisch inzicht....de mijne van een leuke snapshot...
      waarmee ik wil zeggen dat ik deze meer dan geslaagd van qua compo, belichting, vind ze prachtig
      groetjes aline

Comment

Vooral de mooie compositie met een goede scherpte spreekt me aan.
        Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

Comment

heel mooie belichting met een fraaie achtergrond.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Goede reproductie / registratie van een kunstwerk, maar als foto helemaal niet boeiend. Je hebt er niets van jezelf ingelegd. De beeldengroep is hier het kunstwerk en niet de foto, terwijl het op een fotosite toch net andersom hoort te zijn, mijn idee.

Comment

Jouw zienswijze is misschien (?) wel terecht, maar moeten wij dan stoppen met dit genre foto's ? - ik vind alvast van niet
              Trouwens, zonder deze tak van fotografie hadden wij in de boekhandel/bibliotheek geen 'stof' tot illustratie
              (en niet iedereen kan het originele kunstwerk ter plaatse gaan bewonderen)
              Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
                zat gisteren nog naar een eigen opname te kijken van deze locatie, deze hier getuigt van fotografisch inzicht....de mijne van een leuke snapshot...
                waarmee ik wil zeggen dat ik deze meer dan geslaagd van qua compo, belichting, vind ze prachtig
                Ik sluit me hier volkomen bij aan. Een snapshotter denkt er niet aan om ze alzo te fotograferen. Ik ben zelf van Gent en heb ze nog nooit zo mooi in beeld gebracht gezien
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                  Jouw zienswijze is misschien (?) wel terecht, maar moeten wij dan stoppen met dit genre foto's ? - ik vind alvast van niet
                  Trouwens, zonder deze tak van fotografie hadden wij in de boekhandel/bibliotheek geen 'stof' tot illustratie
                  (en niet iedereen kan het originele kunstwerk ter plaatse gaan bewonderen)
                  Zeker zulke dingen op deze manier blijven fotograferen. Ik vind het een dijk van een plaatje. Ik heb het helemaal upside-down left-right bekeken, en het is perfect. Perfecte groepsfoto, de beelden staan er van top tot teen perfect scherp op en al de rest zit weg achter de scherptediepte, die net genoeg is om toch de achtergrond nog te laten meespelen. De zachte kleuren, het detail bij de beelden, en het links invallende zonlicht, maken het plaatje helemaal af.
                  Heb ze in 't echt nog niet zien staan, maar wil nu best eens gaan kijken...

Comment

Working...
                  X