Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik vind in de 2e het kleine accentje van de pijl naar rechts mooi: als je die volgt kom je bij die rode kast uit, wat voor het contrast zorgt... Mooi gedaan !
Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...
tweede heel mooie foto door de sterke compo Efkens muggenziften ... voor een nog betere compo, een stapje naar rechts en die lijn ook in de hoek laten eindigen ( tja ik en lijntjes in de hoeken hé daar let ik altijd op )
tweede heel mooie foto door de sterke compo Efkens muggenziften ... voor een nog betere compo, een stapje naar rechts en die lijn ook in de hoek laten eindigen ( tja ik en lijntjes in de hoeken hé daar let ik altijd op )
mooi hoor, vooral de tweede, maar de 'lijntjes van vicky' vielen me ook op
Comment