Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urban Exploring: Epousse Jacobs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Urban Exploring: Epousse Jacobs

Al een tijdje terug deze lokatie gedaan en (eindelijk) eens een bewerking op gedaan...

Epousse Jacobs was een zogeheten haarsnijderij waar konenijnenbont werd verwerkt tot vilt. Deze bedrijfstak is in de jaren 70 verdwenen (failliet gegaan een voor een) en heeft deze sterk vervuilde fabrieksterreinen achtergelaten...

Meer op mijn site

Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

Re: Urban Exploring: Epousse Jacobs

vind ze niet zo best hoor, maar als ik naar je exif kijk, is dat ook wel een beetje voor te stellen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      vind ze niet zo best hoor, maar als ik naar je exif kijk, is dat ook wel een beetje voor te stellen.
      grt,bouk.
      uhm hoe bedoel je dat? Vindt je ze niet scherp of bewogen?
      Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

Comment

Ik vind deze ook niet zo goed. het gaat niet over scherp of bewogen, maar de sfeer is er gewoon niet. Ik heb op je site gekeken, en daar staan een paar betere, maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat daar mensen gezwoegd hebben. Uit de foto's kan ik wél opmaken dat er veel meer uit die locatie te halen valt.
        Technisch gezien vind ik ze ook niet zo mooi belicht. Teveel contrast tussen licht en donker.
        better next time.
        ______
        www.vue.photo

Comment

Working...
        X