Op zich een hele mooie plaat , maar door wat meer tijd erin te steken , kan men deze nog fel verbeteren , compo is zeer goed en uitgelijnd.
Doch de scherpte blijft wat achter en heb een beetje last van de vele donkere partijen in de foto , dit zou je nog wel kunnen verbeteren , kan ook persoonlijke smaak zijn
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
tja , ben ne hdr freak he , maar zou hier wel de oplossing geweest zijn in mijn ogen he , zoals ik zei , persoonlijke smaak he
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Oplossing? Mag de werkelijkheid tegenwoordig niet meer weergegeven worden zoals ze is?
Moeten de foto's tegenwoordig met de PC gemaakt worden i.p.v. met de camera?
Heb jij ooit analoog gefotografeerd, en het plezier ervaren van zonder computer in moeilijke lichtomstandigheden toch een leuk plaatje te schieten?
Wel, digitaal kan dat ook hoor.
Iemand die continu met een fisheye fotografeert krijgt al na enkele foto's de reactie dat het altijd hetzelfde effect is.
Altijd je toevlucht zoeken in de "HDR-oplossing" wekt bij mij datzelfde gevoel op.
dat mag idd , maar heb ik niet erbij vermeld , persoonlijke smaak ?
ik zou hdr genomen hebben , daarom jij niet , he
en heb ook gezegd , dat het een mooie plaat is , dus , mag ik toch zeggen wat ik ervan vindt , maar we gaan de discussie sluiten , zoals ik al zei , prachtige plaat
met of zonder hdr , en ik zie idd de pc als de digitale donkere kamer , dat is toch juist het schone van digitaal fotograferen , ma swat zo is het ook goed....
mvg xiebu
*BD1033BE*
Comment