Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graslei Gent 's nachts

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Graslei Gent 's nachts

Ik heb eigenlijk nog niet veel ervaring met fotografie van gebouwen. Vind het vaak een serieuze uitdaging om er een boeiende foto van te maken.
    Daarom graag jullie mening over deze drie zichten op de Graslei in Gent. Welke vinden jullie best (of minst slecht ) en vooral waarom.
    Thanks!

Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Re: Graslei Gent 's nachts

Zeer mooie foto's.

Mijn voorkeur gaat uit naar de twee laatste...als ik moet kiezen tussen deze twee...hm...dat wordt moeilijk

Tweede foto: dat element rechtsonder zou ik er waarschijnlijk hebben uitgelaten - wat natuurlijk weer betekent dat je een stuk van de brug en cathedraal verliest... mooie belichting, warme tinten.

Derde foto: Ook een heel mooi gezichtspunt en goede belichting. Kan op dit ogenblik niet beslissen welke van de twee foto's m'n voorkeur krijgt...
    Last edited by Niara; 3 februari 2008, 01:33.

Comment

@SweetAsPepper: Welk Sonymodel heb jij?
      Last edited by Niara; 4 februari 2008, 12:06.

Comment

doe mij maar de laatste, maar dan wel die van SweetAsPeper natuurlijk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          doe mij maar de laatste, maar dan wel die van SweetAsPeper natuurlijk.
          grt,bouk.
          ik volg
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

Comment

derde heeft mooiste compo, mooiste kleuren, mooiste spiegeling
            gegroet, Ludo

Comment