Beetje opgewaardeerd met zachte HDR (respectievelijk 3, 5 en 2 belichtingen)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eclectisch gebouw
Collapse
X
-
-
Re: Eclectisch gebouw
tweede vind ik wel een mooie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Tweede vind ik de mooiste. Tof gebouw, zou ik wel eens willen zien.______
www.vue.photo
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtdrie mooie opnamen.
echt werk van barbaren om zo een net gebouw te bekladden.
Enkele dagen geleden zijn er hier ook foto's van verschenen, en heb ik even opgezocht waar het is.
Blijkbaar staat het helemaal nog niet zo lang leeg - en ik dacht toen 'hopelijk laten ze het niet om zeep helpen'.
Ijdele hoop dus..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk berichtInderdaad.
Enkele dagen geleden zijn er hier ook foto's van verschenen, en heb ik even opgezocht waar het is.
Blijkbaar staat het helemaal nog niet zo lang leeg - en ik dacht toen 'hopelijk laten ze het niet om zeep helpen'.
Ijdele hoop dus..
De rest van het pand zal wel afgebroken worden denk ik, maar dat is ook puur ruwe & kale industriële oppervlakte dat trouwens dringend gesaneerd moet worden.
Voorbeeldjes van die achterkant heb ik hier klik klik klik.
Bedankt voor de commentaar
Comment
-
mooi plekje, en knappe foto's!
'k zou er ook es naar toe willen trekken met een model,
maar zoals altijd is het een goed bewaard geheim waar deze locatie is
als je een tipje van de sluier wil lichten graag een pm'tje
Comment
-
-
Ik vind ze alledrie erg geslaagd! De tweede spreekt mij dan het meeste aan!Check mijn photoblog @ www.me4all.nl
Comment
-
Voor mij de derde!
Mag ik je vragen wat er zo eclectisch is aan deze interieurs?Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Mijn voorkeurvolgorde: 3 / 2 / 1
Foto 3 voor mij de beste wegens de herhaling van de muurschildering die erin zit...
Foto 2 zit wel goed van tinten maar de beelopbouw wringt een beetje,,,lijkt wel of je foto niet rechthoekig is."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
Comment