Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Straat (HDR)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Straat (HDR)

    Is het wat ?

    Canon EOS 1D Mark lll, Canon EOS 40D, Phottix BG-50D Battery Grip, Canon speedlite 580ex
    EF S 17-85mm f/4, EF 90-300mm f/4, Canon EF-S 10-18mm F4.5, Canon EF 16-35mm F2.8 L USM
    Mijn foto's : Flickr

  • #2
    Re: De Straat (HDR)

    ja hoor geslaagd en lekker rustig daar.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: De Straat (HDR)

      't Is wel geslaagd, maar nét iets teveel HDR vind ik. But that's just me.
      ______
      www.vue.photo

      Comment


      • #4
        Re: De Straat (HDR)

        ja zeker mooie bewerking
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

        Comment


        • #5
          Re: De Straat (HDR)

          mooie HDR, maar toch vind ik de dreigende donkere wolken in schril contrast met de fel opgelichte muren.
          gegroet, Ludo

          Comment


          • #6
            Re: De Straat (HDR)

            De mate van HDR is een persoonlijke smaak.
            Volgens mijn smaak is de tarmac te blauw, die behoort grijzer te zijn. Ik zou het blauw of cyaan wat terugschroeven.
            Het wit vind ik dan weer een beetje té wit, te hard. Dit zou ik bvb een beetje zwart geven. En omdat je er anders nog niet komt, de hooglichten op de rechtse witte poort wat terugschroeven.
            Het effect van de fel opgelichte muren in verhouding tot de grauwe lucht, wordt door deze bewerkingen ook vermindert.
            Oh ja, en de linkerkant rechttrekken.

            Maar ja, dat is allemaal smaak hoor. Ik vond het leuk om het zelf eens te proberen
            Last edited by kohraya; 29 januari 2008, 19:10. Reden: kende het verschil tss links en rechts ff niet

            Comment


            • #7
              Re: De Straat (HDR)

              Geslaagde prent mooie compo , maar beetje te hdr , halo vorming aan de wolken , zou ietsje minderen en klaar , mijn smaak he

              xiebu
              "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
              *BD1033BE*

              Comment


              • #8
                Re: De Straat (HDR)

                dit zou je er van kunnen maken, blauw teruggeschroeft met levels (of curves voor de liefhebbers), lokaal contrast verhoogt via unsharp mask 20%, 50px. Tenslotte beetje zitten burnen ...
                Canon EOS 400D, Sigma 17-70 2.8/4.5, Canon 50 1.8, Canon 55-250 IS
                scriptie in ontwikkeling : www.kunstigdigitaal.be

                Comment


                • #9
                  Re: De Straat (HDR)

                  Ik vind het zeker niet slecht. Maar ik zou nog wat kleur-aanpassingen doen. Probeer ook eens met het mixen met een zwart/wit laag.
                  Homo Sapiens Pentaxiensis

                  Comment


                  • #10
                    Re: De Straat (HDR)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                    Ik vind het zeker niet slecht. Maar ik zou nog wat kleur-aanpassingen doen. Probeer ook eens met het mixen met een zwart/wit laag.
                    Hoe bedoel je? Laag dupliceren, zwart wit maken, en dan ?
                    Canon EOS 400D, Sigma 17-70 2.8/4.5, Canon 50 1.8, Canon 55-250 IS
                    scriptie in ontwikkeling : www.kunstigdigitaal.be

                    Comment

                    Working...
                    X