Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tongerlo [UPDATE]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tongerlo [UPDATE]

    Wat een mooie reeks De eerste
    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

    Comment


    • #17
      Re: Tongerlo [UPDATE]

      Erg knappe reeks, met voorkeur voor 2 en 3.
      De 1ste is ook erg fraai maar komt een beetje ruisig over.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #18
        Re: Tongerlo [UPDATE]

        in één woord: prachtig

        welke bewerking heb je gebruikt?
        ::| Verbeelding |::

        Comment


        • #19
          Re: Tongerlo [UPDATE]

          Heb de foto nog iets aangepast: Andere uitsnede en ietsiepietsie rechter gezet.

          welke bewerking heb je gebruikt?
          Mijn bewerking:
          Ik gebruik Photomatix als HDR-software. Daarna laad ik de HDR-foto in Photoshop Elements. Ik maak een 2de laag aan (kopie) en zet deze 2de laag om in zwart/wit, gebruik makend van het IR-filter. Deze 2de ZW laag wordt gemixt met de kleuren HDR-foto. Daarna de 2 lagen verenigen. Verder pas ik helderheid en contrast aan (iets minder belicht en een snuifje meer contrast). Als kers op de taart nog een 'warm' filter aangebracht

          Last edited by Peter K; 28 januari 2008, 20:52.
          Homo Sapiens Pentaxiensis

          Comment


          • #20
            Re: Tongerlo [UPDATE]

            Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
            Heb de foto nog iets aangepast: Andere uitsnede en ietsiepietsie rechter gezet.


            Mijn bewerking:
            Ik gebruik Photomatix als HDR-software. Daarna laad ik de HDR-foto in Photoshop Elements. Ik maak een 2de laag aan (kopie) en zet deze 2de laag om in zwart/wit, gebruik makend van het IR-filter. Deze 2de ZW laag wordt gemixt met de kleuren HDR-foto. Daarna de 2 lagen verenigen. Verder pas ik helderheid en contrast aan (iets minder belicht en een snuifje meer contrast). Als kers op de taart nog een 'warm' filter aangebracht
            Dit klinkt mij als tovenarij in de ogen, ik ken daar niks van

            Maar ik "voel" wel meteen dat eraan gewerkt is want de kleuren en lichten hebben een onrealistische "touch". Daarmee bedoel ik gewoon dat je tijdens het kijken ernaar aanvoelt dat het licht in zo'n gebouw zoals getoond op de foto nooit op natuurlijke wijze te verkrijgen is. Allez, dat is wat mijn gevoel zegt toch....

            Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat dit een slechte of lelijke foto is trouwens
            Know what you know, and don't know what you don't know.

            Comment


            • #21
              Re: Tongerlo [UPDATE]

              Prachtige beelden, alle drie ...
              Met een voorkeur voor de derde, en een stil verlangen om daar tussen de stoelen vooraan een naakte vrouw te zien, dat zou voor mij de kers op de taart zijn !

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #22
                Re: Tongerlo [UPDATE]

                de foto via de HOF ontdekt, maar ze zijn alle drie mooi met voorkeur voor 3 en 1.

                2 spreekt mij minder aan , ik denk dat dit is door een te grote leegte op de voorgrond, maar das persoonlijk.

                mvg,

                Jetfool
                pitteljon.be
                The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                Comment


                • #23
                  Re: Tongerlo [UPDATE]

                  Geweldige foto's zeg! Heb je EXIF gegevens? Ben benieuwd.
                  Groetjes, Damiaan.
                  Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

                  Comment

                  Working...
                  X