Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind er niet zoveel aan om eerlijk te zijn. Niks trekt mijn aandacht eigenlijk.
Nu ben ik wel effe op je blog gaan kijken, en dan wordt dit een heel ander verhaal, omdat de foto's daar een deel van een geheel zijn. Je blog zit goed en mooi in elkaar, en je foto's komen er veel beter tot zijn recht (ook wegens het grote formaat) dan hier. Alle foto's bij elkaar vormen een coherent (ook naar stijl) geheel. Thumbs up voor je blog en de verhalende foto's daar, maar weet dat de foto die je hier apart hebt gepost op zich niet zoveel vertelt.
wel idd, scherpte met standaard kitlens is een beetje moeilijk maar we geraken er wel...
er zijn ook beperkingen naar het aantal foto's die hier mogen geplaatst worden, vandaar ook de link naar de andere foto's... het is een begin, maar 'k geraak er wel
Comment