Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Averbode.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Averbode.

Homo Sapiens Pentaxiensis

Re: Averbode.

Kleuren en bewerking zijn geslaagd, over de compo heb ik wat twijfels. Jammer dat de vaas bovenaan afgesneden is.

Smt.
    Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door summit Bekijk bericht
      Kleuren en bewerking zijn geslaagd, over de compo heb ik wat twijfels. Jammer dat de vaas bovenaan afgesneden is.

Smt.
      yep, ook dat gevoel.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dat puntje is inderdaad jammer en best storend, maar afgezien daarvan vind ik dit eigenlijk wel heel erg mooi gedaan. De compositie is op die vaas na helemaal top
        Na een tweede blik: 't zou de moeite waard zijn nog eens terug te gaan, want voor de rest klopt echt alles.
        ______
        www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door summit Bekijk bericht

Smt.
          ook mijn idee de rest
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

Comment

Is niet perfect, maar toch wel heel mooi.
            gegroet, Ludo

Comment

De sfeer die deze foto oplevert maakt alles goed...
              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Ook een knappe plaat. Zowel kleuren, bewerking als compositie zijn voor mij . Maar, ik ben wellicht te subjectief in mijn beoordeling, ik ken de locatie héél goed, net als jij zelf.
                Keer op keer als ik de opname bekijk word ik naar de deur geleid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
                  Ook een knappe plaat. Zowel kleuren, bewerking als compositie zijn voor mij . Maar, ik ben wellicht te subjectief in mijn beoordeling, ik ken de locatie héél goed, net als jij zelf.
                  Keer op keer als ik de opname bekijk word ik naar de deur geleid.
                  Niet dat ik deze plaats ken, maar ik vind de foto wel goed. Ik vraag me af wat er links achter de muur is, en hoe groot de tuin wel kan zijn langs rechts.
                  En wat is er nou achter de deur ?

Comment

Working...
                  X