Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De tweede vind ik prachtig! (ik denk dat ik die al op deviantart al gezien heb, juist?)
De reflectie van de tweede is echt heel goed, je kan wel zien dat er gephotoshopped is links bovenaan de foto om de lucht wat donkerder te krijgen, da's wel spijtig... Misschien had een hdr bewerking van twee foto's (ik denk dat dit wel kan, het hoeven niet perse 3 foto's te zjn) met ene dat iets donkerder was het probleem opgelost...
Die 2de is echt supercool! Heel goed gedaan. De kleuren zijn perfect. Het contrast tussen de grauwere delen en de kleurrijke delen is schitterend. Ik kan begrijpen dat ge ofwel niet wilt ingrijpen in de scene of er gewoon niet geraakte, maar de steen rechtsonder vind ik wel wat aandacht vragen en dus wat afleiden. Maar voor de rest: die reflectie is echt heel cool.
Comment