Mooi! Is de eerste HDR?
Mijn favoriet in ieder geval, mooie diepte.
De tweede en derde hebben een mooie lichtinval, al had de derde van mij nog een stukje donkerder gemogen.
Ik ga hier en in andere subforums de komende tijd het één en ander posten van foto's die ik in Suriname heb gemaakt. Je kan alvast in je achterhoofd houden dat eigenlijk alles HDR is. Het licht is in Suriname zo hard, dat het bijna niet anders kan, als je overal detail wil zien. Je zult ook nog wel merken dat het niet in alle foto's even goed gelukt is, of toch niet naar mijn smaak.
Oorspronkelijk geplaatst door SimplephotographyBekijk bericht
Ik ga hier en in andere subforums de komende tijd het één en ander posten van foto's die ik in Suriname heb gemaakt. Je kan alvast in je achterhoofd houden dat eigenlijk alles HDR is. Het licht is in Suriname zo hard, dat het bijna niet anders kan, als je overal detail wil zien. Je zult ook nog wel merken dat het niet in alle foto's even goed gelukt is, of toch niet naar mijn smaak.
Begrijpelijk!
Ik vind de eerste twee foto's erg mooi gelukt wat belichting en detail betreft, een mooie HDR dus, de laatste vind ik te hard, ook lijkt hij kleur te missen wat de andere wel hebben, dat zal komen door het open dak. Kwa compositie is het een mooi beeld overigens.
Ik heb die laatste eigenlijk opzettelijk flink gedesatureerd, maar wel behoorlijk wat contrast gegeven. De tandwielen komen er dan stukken beter uit. Nou ja, ieder zijn smaak natuurlijk.
Comment