Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tis een leuk ding, heb je er meer info over?
De schaduw stoort me niet echt.
Rechts bovenaan een beetje krap misschien.
Smt.
Is een kantoorgebouw, bouwjaar 2007. Ligt in Steenokkerzeel vlakbij het rondpunt aan de Belgocontrol toren, luchthaven Zaventem. Welke bedrijven er in zitten weet ik niet
Trouwens mooie foto mits idd een crop onderaan. Ik reed er gisteren nog voorbij...had mijn fototoestel niet bij
Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6
ik heb de weg er onderaan bewust bijgenomen, anders zal het geheel maar wat platjes overkomen. en vermits we toch met transport bezig zijn: een boot, een weg, ...
Comment