Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foei, daar mag je niet komen!
Ik zie er niet direct hdr in, en de foto lijkt wat scheef te lopen.
Het onderwerp leent zich ook niet echt voor hdr, hdr vraagt om felle kleuren en veel detail.
Groeten
Foei, daar mag je niet komen!
Ik zie er niet direct hdr in, en de foto lijkt wat scheef te lopen.
Het onderwerp leent zich ook niet echt voor hdr, hdr vraagt om felle kleuren en veel detail.
Groeten
als de informatie klopt die ze mij gegeven hebben dan kan hdr worden toegepast in alle moeilijke lichtsituaties.
deze foto is samengesteld uit 6 foto's.
op deze manier heb ik detail in de donkere partijen en detail in de lichte partijen.
als ik maar een opname had gemaakt op deze plaats zou de plas water volledig uitgebrand zijn.
nu kan je in de plas water de muur zien weerspiegelen.
als mijn informatie fout is had ik het ook wel graag geweten.
als de informatie klopt die ze mij gegeven hebben dan kan hdr worden toegepast in alle moeilijke lichtsituaties.
deze foto is samengesteld uit 6 foto's.
op deze manier heb ik detail in de donkere partijen en detail in de lichte partijen.
als ik maar een opname had gemaakt op deze plaats zou de plas water volledig uitgebrand zijn.
nu kan je in de plas water de muur zien weerspiegelen.
als mijn informatie fout is had ik het ook wel graag geweten.
HDR kan je gebruiken indien de dynamic range van je beeld groter is dan wat je camera kan registreren. Een donkere tunnel met gaten waardoor fel licht binnenkomt is daar idd een goed "substraat" voor
Comment