Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit lijkt mij een boeiende site!
De lage zon zorgde blijkbaar voor moeilijke omstandigheden: veel schaduwen en een paar uitgebrande stukken (vooral foto 2+3). Er lijkt ook iets vreemd te zijn met de lucht in de derde foto, highlight recovery?
Tis een kwestie van smaak natuurlijk, maar voor architectuur ben ik voorstander van perspectiefcorrectie.
Smt.
Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld)Flickr
De derde heeft inderdaad wat vreemde kleursetting maar toch vind ik het de sterkste foto. Vooral het hekken zorgt voor een schitterende textuur in de foto.
De derde heeft inderdaad wat vreemde kleursetting maar toch vind ik het de sterkste foto. Vooral het hekken zorgt voor een schitterende textuur in de foto.
ik vermoed wat hard aan de schaduw hooglicht PS schuifkes getrokken om de streke contrasten wat recht te trekken.
Comment