Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onze Hoofdstad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onze Hoofdstad

3 foto's van Brussel dit weekend. De eerste is genomen toen er net enorme mist opstak:

Eerste foto verwijderd wegens copyright [Mod] Hans

Het reuzerad op de Brusselse Kerstmarkt:

De mooie bomenrij richting Kunstberg:

Grtz VdB
    Last edited by CH Photography; 27 december 2007, 13:23.
    www.janvandenbulck.com

Re: Onze Hoofdstad

nummer twee vind ik echt sjiek
    5DmkIII en wat glas

Comment

2 en 3 zeer mooi, mooi spookachtig reuzenrad,
      de eerste vind ik minder maar je zal die toch moeten weghalen omwille van het idiootste ( maar slimste ) copyright van ons landje.
      Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

laatste is wel leuk gedaan.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

voor mij de laatste
          maar de bollen zou ik even wegdoen(copyright)
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
            maar de bollen zou ik even wegdoen(copyright)
            Volgens mij staat er meer lucht op de foto dan iets anders. En is dat dus het hoofdonderwerp, dus waarom zou die dan weg moeten?

Het rad vind ik knap, alleen staat het wat teveel, terwijl het meestal op een van de meest levendige plaatsen staat.
            De eerste is eens wat anders dan alle postkaartfoto's, maar daarom niet minder mooi!
            Flickr! :: Blog
            Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

Comment

-1: qua eenvoudige beeldopbouw en subtiele kleurschakering.
              -2: aparte compo, waarbij alles op zijn plaatst zit.
              -3: eenvoudig mooie compo, ook weer met de subtiele kleurschakering alleen jammer dat midden rechts in licht uitloopt.(standbeeld met drie coniferen). Had dit stukje graag wat donkerder gezien.Kwestie van de symmetrie in beeld.
              Allesinds drie goede opnames.

Comment

copyright of niet, ik ga hier toch ook voor de eerste! zeer stemmige foto's;

Comment

je eerste spreekt me het meeste aan, boeiend door de mist en compo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                    je eerste spreekt me het meeste aan, boeiend door de mist en compo.
                    Is ook mijn persoonlijke favoriet, maar hij is dus gewist ivm de copyright (wist er niks van, wat houdt deze wet juist in hier??).

Dus plaats ik maar een andere 3de foto.
                    Tis een zwart-wit foto 's avonds genomen in een mistig Brussels park.
                    De foto bevat heel veel ruis enzo, maar in dit geval versterkt dat net het beeld vind ik. Niet iedereen hier zal er voor te vinden zijn, maar ik vind het wel een sterk beeld:

www.janvandenbulck.com

Comment

Er rust een copyright op het nemen van foto's van het Atomium.
                      Er is al genoeg over geschreven op dit forum, die maar eens een search op copyright en atomium

Hans
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Tweede van de eerste reeks vind ik heel mooi gedaan. Het mistplaatje heeft ook wel iets. Mooie centrale compo's, die telkens op een subtiele manier gebroken worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                          Er rust een copyright op het nemen van foto's van het Atomium.
                          Er is al genoeg over geschreven op dit forum, die maar eens een search op copyright en atomium

Hans
                          Maar ik dacht dat uiteindelijk door de forumleiding beslist was om het op de verantwoordelijkheid van de fotograaf zelf te laten?

Soit het reuzenrad is m'n favoriet, alhoewel die mistige ook iets speciaals heeft.
                          Mijn foto's en fractals
                          Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

in hun eenvoud, knappe beelden
                            Steven

Comment

Working...
                            X