Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom neon light

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgacom neon light

    Vorige nacht even wat shots gemaakt in brussel aan het belgacom gebouw , met bedoeling de verlichte verbinding wat abstract te weergeven.
    Niet echt de place to be in de nacht , maar hier wat shots ervan , is het iets ?

    mvg xiebu





    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Belgacom neon light

    't is zeker iets. Mooi gedaan!

    Comment


    • #3
      Re: Belgacom neon light

      De eerste is het meest boeiend, ook al stoort de schijn van de straatverlichting onderaan.
      Met de brug, reflecties en het licht op de rest van de torens valt misschien iets meer te doen...

      Smt.
      Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Belgacom neon light

        3de foto : linker kant, eerste verdiep van de brug is het 25ste vrediep.
        2 verdiepen eronder is mijn bureau. Ik loop geregeld over de brug eerste verdiep, tweede verdiep is uitsluitend voor Didier Bellens en VIP's.
        Weet ook dat er in het hele gebouw, alle verdiepen, ook in de loopbrug kunstwerken hangen, staan en liggen die regelmatig vernieuwd worden.

        Op sommige tijdstippen zijn er rondleidingen, waarbij "buitenstaanders" rondgeleid worden langs de "pieces of art". (veel foto's)
        Last edited by hbervoets; 25 december 2007, 23:47.
        Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

        Comment


        • #5
          Re: Belgacom neon light

          mooi gedaan voor mij de eerste
          jaja is waar not to place to be by night
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: Belgacom neon light

            knap gedaan
            Groeten Björn

            Comment


            • #7
              Re: Belgacom neon light

              Misschien onderaan bij de eerste wat donkerder maken. Verder goed vastgelegd!
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

              Comment

              Working...
              X