Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
St Salvator kerk Brugge
Collapse
X
-
-
Re: St Salvator kerk Brugge
Beertje2: goede poging, maar je ziet overduidelijk dat de lucht is ingeplakt. De belichting zit niet goed. Het gebouw wordt frontaal belicht terwijl de zon achter de wolken zit. Ook zie je een witte rand rond het gebouw. Deze kan je eventueel wegclonen. Succes.Homo Sapiens Pentaxiensis
Comment
-
Nietszeggend onderwerp waar je alleen maar ne stijve (nek) van krijgt !
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
Jawel Beertje, er zitten er hier met een scherpte blik hoor. Ik heb dat ook al ondervonden. En dat van die stijve nek ?? ik vind het een mooie pose.gegroet, Ludo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtNietszeggend onderwerp waar je alleen maar ne stijve (nek) van krijgt !
MVG, Jeff
Inderdaad, dat de lucht "bijgeplakt" is, is wat overduidelijk. Ik zou vooreerst wachten op wat betere, passende weersomstandigheden. Gezien het origineel was dit overduidelijk niet het geval. Blijven proberen zou ik zeggen !
JanMetDePetHolga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300
Comment
-
Anders eens opnieuw proberen en er een HDR van trachten te maken, misschien dat de foto in HDR er beter uit zou zien, dit kan de originele lucht eventueel interessanter gemaakt hebben.Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
Comment
Comment