Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Knappe opnamen.
Maar ik zit met een ei. Mischien is het off topic, maar dan hoor ik het wel van de mod.
Ik hoor steedsz dat je van de burgemeester toestemming moet hebben om op het plaatselijk kerkhof te mogen fotograferen. Is dit waarheid of een fabel.
Nogmaals knappe opnamen en ik wens er meer van te zien als het mogelijk is.
Iso 1000 is indeed te pruimen met de d300. Zijn er nog bewerkingen gebeurd?
mmm...
Ik heb iets met kerkhoven, graven... Het duistere in het geheel.
Compo's daargelaten.. ik vind het knappe opnamen qua belichting, ze hebben een speciaal sfeertje waar ik van hou.
Ik weet dat ik een rare ben. Ik droom ervan om effectief in een kerk te wonen en deze dan om te bouwen tot .... the sky is the limit!
Nu serieus: ik weet het eigenlijk ook niet juist hoe het algemeen zit maar op het schoonselhof heb ik al wel gezien dat er hier en daar bordjes staan dat fotograferen verboden is en ergens meen ik in de regels gelezen te hebben dat men aan de verantwoordelijke moet melden dat men fotografeerd op de begraafplaats.
1 is leuk o.a. omwille van het contrast met de pilaarkes op de voorgrond 2 heb je een mooie compositie gekozen, alleen jammer dat er rechtonder de grafsteen een klein spieke zwart te zien is... 3 is een mooi detail maar...mis ik scherpte?
Mooie reeks hoor.
Wat het fotograferen betreft op het kerkhof is het plaatselijk politieregelement van toepassing, verschilt dus van gemeente tot gemeente. Meestal wordt dit gedoogd als je de openbare orde niet verstoort.
Comment