Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Torens van het Zwarte Goud

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Torens van het Zwarte Goud

Het eens zo trotse verleden...

Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
    Mvg, Jacky P.

Re: Torens van het Zwarte Goud

mooie reeks
    voor mij de eerste mooi compo
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

Comment

Bekend beeld, ook de eerste voor mij.
      "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

Comment

eerste de beste, bij de tweede de kleur van de lucht niet mooi en bij de laatste de compo niet.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          eerste de beste, bij de tweede de kleur van de lucht niet mooi en bij de laatste de compo niet.
          grt,bouk.
          Bedankt voor de commentaar. Alhoewel het hier niet gaat om fotodiscussie hoop ik toch dat jullie me kunnen helpen (ben een beginner) met deze vraag:
          De eerste en tweede foto zijn beiden genomen met dezelfde instellingen;
          f8 - 60mm - WB auto - belichtingscomp 0 - doch de eerste 1/60 en de tweede 1/200. Kan de sluitersnelheid ervoor zorden dat de lucht zo verschillend is? Dank voor eventuele hulp.
          Mvg, Jacky
          Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
          Mvg, Jacky P.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jap1951 Bekijk bericht
            Bedankt voor de commentaar. Alhoewel het hier niet gaat om fotodiscussie hoop ik toch dat jullie me kunnen helpen (ben een beginner) met deze vraag:
            De eerste en tweede foto zijn beiden genomen met dezelfde instellingen;
            f8 - 60mm - WB auto - belichtingscomp 0 - doch de eerste 1/60 en de tweede 1/200. Kan de sluitersnelheid ervoor zorden dat de lucht zo verschillend is? Dank voor eventuele hulp.
            Mvg, Jacky
            Foto 1 is met zon in rug getrokken. Geeft altijd mooiere lucht. Bij foto 2 heb je kortere sluitertijd omdat je meer licht binnenkrijgt. En daardoor minder contrast in lucht.

Comment

Working...
            X