Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pont de Normandie
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Pont de Normandie
Een strakke binnenkomer...Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
Gratis kijkplezier Coming soon
Comment
-
kleur wat vreemd, maar de compo wel mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bedankt voor de comments alvast! Misschien een woordje uitleg bij de foto?
Pont de Normandie is een kabelbrug die Honfleur met Le Havre verbindt. De foto is genomen bij rotslecht weer, wat wsl de kleur verklaart. Ik had ook liever een mooie blauwe lucht als achtergrond gehad (alhoewel... ik vind het eigenlijk wel passen zo bij al dat staal en beton) en vanuit een rijdende auto, vanwaar wsl het gebrek aan scherpte?
Soit, ik vind het zelf een mooie foto.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk berichtBedankt voor de comments alvast! Misschien een woordje uitleg bij de foto?
Pont de Normandie is een kabelbrug die Honfleur met Le Havre verbindt. De foto is genomen bij rotslecht weer, wat wsl de kleur verklaart. Ik had ook liever een mooie blauwe lucht als achtergrond gehad (alhoewel... ik vind het eigenlijk wel passen zo bij al dat staal en beton) en vanuit een rijdende auto, vanwaar wsl het gebrek aan scherpte?
Soit, ik vind het zelf een mooie foto.
ps: voor de Nederlanders: met de wagen over de brug kost wel 5€
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
-
De meeste van mijn uit een rijdende auto gemaakte beelden zijn meestal monkey 'turds', maar dit is reuze okay(Nikon D100) + (AF-S 24-120) + (CANON 5D) + (EF 24-105) + hybrid converters naar Hasselblad-Nikon-Praktica-Contax-Linhof.
Comment
-
Zwijg mij over die brug. Ik nam geen foto's bij onze heenreis omdat het middag was en felle zon.
Bij het terugkeren zaten de weersomstandigheden mee.
Helaas was ikke vergeten dat je in een camper geen batterij kan opladen en dus bij de tweede foto zei mijn batterij au revoir.
GSM is trouwens ook handig bij zo'n vakantie
Comment
Comment