Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zondag na allerheiligen wat foto's gaan nemen op het kerkhof in Turnhout. Aangezien het weer wat aan de grijze kant was heb ik besloten om ze wat to shoppen, HDR'en.
Ga met Bouk mee. Bij 2 vind ik die lichte rand niet mooi om de zerk heen. En de laatste had je beter van iets meer afstand kunnen nemen, dan was ie ook mooi geweest. Nu is ie gewoon te krapjes.
Bedankt alvast voor de reacties. Architectuur is nu niet meteen mijn ding maar aangezien dit de enigste tot nu toe zijn die in deze categorie passen besloot ik toch om ze te posten.
Bedankt alvast voor de reacties. Architectuur is nu niet meteen mijn ding maar aangezien dit de enigste tot nu toe zijn die in deze categorie passen besloot ik toch om ze te posten.
grtz Jan
is toch wel een beetje je ding zo te zien, die eerste is toch heel mooi, en die zon achter Christus is mooi gecreërd, groeten, odul
Comment