Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Canon EOS 1D Mark lll, Canon EOS 40D, Phottix BG-50D Battery Grip, Canon speedlite 580ex
EF S 17-85mm f/4, EF 90-300mm f/4, Canon EF-S 10-18mm F4.5, Canon EF 16-35mm F2.8 L USM Mijn foto's : Flickr
Hey,
toffe foto! maar toch, er zijn zo'n aantal dingen die eigenlijk er niet hadden mogen zijn. Zo is er bv die tak in de linkerbovenhoek. Hij hangt daar een beetje in de weg, maar daar kan je natuurlijk niet aan doen, buiten in het water gaan staan maar dat denk ik niet dat je dat er voor over hebt. Tot zover de compositie... en dan is er nog iets, welke camera heb je? Want ik zie aan de rand van de blaren in de boom aan de rechterkant een beetje een lensafwijking. Iets wat toch deftig stoort. Misschien proberen weg te werken in een fotobewerkingsprogramma's, de meeste hebben die functie wel.
Toch, goed geprobeert
Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.
Rechtzetten en dan zeg ik proficiat
Takken zou ik niet weghalen, plaatsen kasteel in een natuurlijk kader.
Weerspiegeling in water en herfstkleuren mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyenBekijk bericht
takje erop laten stoort voor mij niet , prachtjge kleuren , prima compo, en voor mij mag het ook iets rechter
Hiermee ga ik ten volle akkoord.
Groeten,
Mark
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Canon EOS 1D Mark lll, Canon EOS 40D, Phottix BG-50D Battery Grip, Canon speedlite 580ex
EF S 17-85mm f/4, EF 90-300mm f/4, Canon EF-S 10-18mm F4.5, Canon EF 16-35mm F2.8 L USM Mijn foto's : Flickr
Comment