Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die eigen(wijze) stijl bevalt mij wel. Het gebruik van de kleuren ondersteunt de compositie. Apart.
Ik volg
Klein - puntje; op foto 1 & 2 stoort de lucht mij wel een beetje, vooral op 2 waar er rare lijnen te zien zijn en waar de lucht anders is aan de een en andere zijde van de nok van het dak)
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
nog maar eens knappe fotoos,vindt alleen dat de lucht van foto 1 & 2 wat te rubberachtig overkomt,is net of er een ballon boven op de takken ligt(niet dat ik het beter kan)
fotos op zich hadden heel wat beter geweest als de HDR wat minder doorgevoerd was , met HDR creer je meer dynamiek, maar hier blijft er niks meer van over ...
de lucht lijkt precies een plastieken zeil vol met halos
fotos op zich hadden heel wat beter geweest als de HDR wat minder doorgevoerd was , met HDR creer je meer dynamiek, maar hier blijft er niks meer van over ...
de lucht lijkt precies een plastieken zeil vol met halos
Dat is ieder zijn mening natuurlijk, ik weet best wel waarvoor HDR dient en deze fotos zijn opzettelijk zo gemaakt omdat ik ze dan het beste vond.
Maar natuurlijk mag je dat vinden .
De lucht had ik ook kunnen clonen van de originele foto en dan bewerken, maar hij hoor ter nu eenmaal zo bij als je zo doorgedreven HDR toepast.
Comment