om een foto te maken van een kerk die reeds voor een deel opgefrist is
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kiezen moet je.......
Collapse
X
-
-
Re: Kiezen moet je.......
Hier is met de compressie het een en het ander fout gegaan, waarschijnlijk is deze gedaan met BD sizer? Ik heb al vastgesteld dat de compressie software in BD sizer niet de beste is die er bestaat. Ik heb onlangs een test gedaan met DBsizer en de ingebouwde tool in ACDsee-pro, beide op Lanczos, beide met zelfde verhouding lengte-breedte en vastgesteld dat BDsizer veel vern....kt aan de fotoBD0723BE
Comment
-
-
Ik wil echt niet lastig doen, maar vindt jij deze foto zelf wel showcase-waardig
Het valt mij trouwens op dat veel van jouw foto's "overbewerkt" zijn.
Op zich vind ik jouw foto's niet "slecht" qua compositie enzo , maar jij moet dringend wat aan je nabewerking doen.
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk berichtIk wil echt niet lastig doen, maar vindt jij deze foto zelf wel showcase-waardig
Het valt mij trouwens op dat veel van jouw foto's "overbewerkt" zijn.
Op zich vind ik jouw foto's niet "slecht" qua compositie enzo , maar jij moet dringend wat aan je nabewerking doen.
mvg
Daar zit iets in....
Glenn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk berichtDaar zit iets in....
GlennMijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door " J " Bekijk berichtJa JPL zelfs een zeer zware crop.
Met de BD sizer geen opvallende veranderingenTechnisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.--------
Comment
-
Comment