Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn Tante, die in dit huis woont, vind dat het er in het echt toch niet zo griezelig uitziet hoor. En eerlijk gezegd, binnen is het zelfs heel gezellig.
Mijn Tante, die in dit huis woont, vind dat het er in het echt toch niet zo griezelig uitziet hoor. En eerlijk gezegd, binnen is het zelfs heel gezellig.
LOL, echt?
Nu moet je dat niet zo opnemen hoor, dit is een bewerkte foto, griezelige sfeer is de bedoeling. Het heeft NIKS met real-life te maken , is gewoon een fotograaf zijn impressie
Off the record: ik zou er ZEER graag in wonen, vind het een prachtige woonst.
(mocht ze het ooit verkopen, geef me maar gerust een seintje!!!)
Een heel knappe bewerking die de foto zeker een meerwaarde geeft.
Het perspectief kan mij persoonlijk ook iets minder bekoren maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door de sfeer die deze foto uitstraalt.
Comment