Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Intrigerende kleuren. Waarschijnlijk is hij ook heel goed in zwart/wit met heel
felle contrasten.
Off topic : wat ook verloedert is de kennis van de Nederlandse taal.
Hij drinkt t als hij tegenwoordig is.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Intrigerende kleuren. Waarschijnlijk is hij ook heel goed in zwart/wit met heel
felle contrasten.
Off topic : wat ook verloedert is de kennis van de Nederlandse taal.
Hij drinkt t als hij tegenwoordig is.
OOOPPPSSSS, kan nie gelove dak da heb geschreve
En ik HAAT zelf dt fouten, lol.
Nu is het wel dat je bij typen, vinD ik, wel meer DT fouten 'neerpent'.
glenn
Man man man, ik heb het nooit(d) gekund(t) en zal het nooit(d) kunnen.
Nu ja, zolang jullie mij verstaan ben ik al tevreden, en degenie die er hem aan stoort moet het maar eens komen uitleggen...
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Nu ja, zolang jullie mij verstaan ben ik al tevreden, en degenie die er hem aan stoort moet het maar eens komen uitleggen...
Ik maakte zelf ook een fout, maar kan het wel uitleggen als je wil
Anders tijdens een 'urban' shoot of wa fotografie bij een tasje koffie met cognac
Ik maakte zelf ook een fout, maar kan het wel uitleggen als je wil
Anders tijdens een 'urban' shoot of wa fotografie bij een tasje koffie met cognac
Glenn
Als de uitleg komt voor de cognac zal het niet veel helpen en als de uitleg komt na de cognac, nog veel minder.
Ik ben al van jongsaf slecht geweest in spelling en ze hebben de regeltjes er al proberen in te kloppen en ...met de beste wil van de wereld, 't wil er gewoon niet in.
Ik drink nooit thee, altijd koffie
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Nu ja, zolang jullie mij verstaan ben ik al tevreden, en degene die zich er aan stoort moet het maar eens komen uitleggen...
Plaats in je webbrowser de Google toolbar. Een van de mogelijkheden die je dan krijgt, is de spelling controleren van ingetypte tekst (in 12 talen).
Comment